نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بازیکن 10 میلیونی ... شاید به زودی

بازیکن 10 میلیونی ... شاید به زودی

یوونتوس به دنبال تقویت خط میانی خود در ژانویه یا تابستان فصل آینده است و در کنار اکسل ویتسل که گزینه اصلی بیانکونری محسوب می شود، بازیکنان دیگری هم دیده می شوند.

 

ویتسل بلژیکی:

 

این بازیکن در صورتی که تیم زنیت رضایت دهد، در ژانویه راهی تورین خواهد شد و در غیر این صورت، انتقال او تا سال آینده به تعویق خواهد افتاد و سپس با قیمت صفر راهی یووه خواهد شد.

 

به همین دلیل نفرات دیگری در لیست خرید ماروتا قرار دارند که یکی از آنها رودریگو بنتانکور می باشد. البته او با وجود اینکه خیلی نزدیک به یوونتوس شده، شاید هنوز آماده بازی در تیمی مثل یووه نباشد و به طور قرضی راهی مقصدی دیگر شود.

 

محمود داهود:

 

از همین رو از آلمان خبر رسیده که محمود داهود هافبک جوان تیم مونشن گلادباخ نیز در لیست خرید یوونتوس حضور دارد و به دلیل اینکه مدت زیادی در فوتبال اروپا بازی کرده شاید شرایط بهتری نسبت به بنتانکور برای پیوستن به یووه داشته باشد.

 

البته این هافبک 20 ساله در این فصل روز های خوبی را سپری نکرده که دلایل زیادی دارد، از جمله اینکه با باشگاه خود بر سر تمدید قرارداد به مشکل برخورد کرده و قصد ندارد قراردادش که سال 2018 به اتمام می رسد را تمدید کند.

 

از آن سو تیم گلادباخ تلاش می کند تا قراردادی جدید با این ستاره جوان امضا کند که در آن به این بازیکن اجازه داده می شود در صورت رسیدن پیشنهادی 10 میلیونی از ابتدای ماه ژولای 2017 از یک باشگاه غیر آلمانی، بتواند بوندس لیگا را ترک کند.

 

با این حال مذاکرات بین دو باشگاه آغاز شده و یوونتوس قصد دارد زود تر از سایر باشگاه های بزرگ اروپایی این بازیکن مستعد و آینده دار را حتی با مبلغی بیشتر از 10 میلیون در زمستان خریداری کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: